Hjälp...

Jag känner mig verkligen förvirrad...har ingen aning om vad som är rätt och fel att göra. Det känns som att vad jag än gör, så kommer jag förlora på det på något vis...
Ja, vi ska ta en dag i taget och se vad som händer... men vad kommer hända? Vad är det vi väntar på egentligen? Vi kommer ju knappast bli tillsammans igen så länge vi bor så långt ifrån varandra.. åååh jag blir frustrerad! Jag vill ha dig så mycket...du har blivit den Faj jag blev förälskad i från början, igen! Det som gör mig mest ledsen är att dina känslor inte är lika starka som mina...de finns, men de tar inte lika stor plats inom dig längre. Och du säger att du inte vill träffa andra tjejer på grund av mig... vah? Då låter det ju som att dina känslor ändå är ganska starka, eller har jag helt fel?

Jag vill... vara din igen! Samtidigt vill jag det inte på grund av distansen... Jag kan inte prata med dig och bara se dig som en vän..det fungerar bara inte för mig! Verkar vara samma sak för dig, jag vet inte... aahh det är så komplicerat alltihop! Vissa skulle nog tycka att vi ska säga upp kontakten om det blir så jobbigt, men det kan jag inte tänka mig nu heller! Det känns som om vi är tillsammans, och allt är bra... kommer det nånsin bli det på riktigt? Jag önskar verkligen att dina känslor blev starka!! Jag vill att du ska vilja ha mig...

Hjälp mig någon...? Hur ska jag som tjej bete sig inför honom? Det låter knasigt, men jag vill liksom...få honom att bli riktigt kär i mig, vad gör jag då? Ska jag spela svårfångad och inte vara så angelägen? Eller ska jag visa mina känslor tydligt? Fan jag har verkligen ingen aning... Jag kan bara inte sluta hoppas! Jag vill inte att hans känslor ska försvinna! Jag vill inte att han ska gå vidare och träffa en ny kärlek... låter elakt och själviskt, jag vet! Men försök att tänka er in i min situation...snälla.

Jag tycker om dig... starkt! Får ont i magen när jag tänker på dig...:( <3 Vet inte om jag älskar dig...vet inte..

Döm mig inte, folket! Jag är inte en svag.... jag är bara människa! En människa som är förälskad på nytt... kanske jag gör fel, kanske inte. Men låt mig då göra det här misstaget, och lära mig av det... mitt hjärta säger att jag gör rätt...min mage säger tvärtom. Tror jag...

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstår hur du känner gumman. Tro mig, jag vet! Det är skitjobbigt med sånt här, men kanske hittar ni en dag tillbaka till varandra som jag sa till dig förra veckan. När allting ordnar upp sig, ni blir äldre och har mer frihet. Ni kanske flyttar närmre varann och så. Även om du känner såhär, så tycker jag att du ska se världen med öppna ögon =) Det kanske finns något mkt bättre. Det är svårt att tänka så nu, men du ska se att det ordnar sig gumman <3 Och om du börjar se andra kanske han inser ännu mer vad det är han förlorar...

2009-03-05 @ 15:05:08
Postat av: My

Det du tycker känns rätt, det är just det du ska göra! Hoppas att du hör av dig till mig om du behöver prata! kram

2009-03-07 @ 01:09:16
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0