Imorgon blir det skola igen

Äntligen börjar jag friskna till! Febern är borta och jag känner mig mycket piggare! Är fortfarande förkyld och lite slemmig i halsen, men annars är det bra. Det har varit ett par sköna dagar utan skola, men nu måste jag säga att jag saknar skolan lite...^^ Bara en vecka kvar sen, och efter det är det lov! Weeoo! :)
Jag har ont i ryggen!! Det känns precis som nackspärr, fast i ryggen... :/ Det är tydligen inte bra att få massage när man är förkyld, så det är uteslutet. Fick i alla fall ligga en stund på jannes spikmatta igår! :) Smärtan försvann för en liten stund i alla fall... ^^


Jag sitter just nu hemma hos Sanna... Frida och My är också här. Trevligt trevligt att träffa folket igen! Just det...bra att Sanna är okej! Hennes mobil hade bara pajat, så det var inget mer med det...! :)

Jag tycker om DIG

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0