Jag känner mig frusen!

Okeej, vad ska jag säga om kvällen? Chrizter skulle festa hos Emil idag, så jag var ju bara tvungen att sticka dit och umgås! Inte ofta man träffar den pricken nu för tiden...jävla 08! ;D Hihi nej men det var väl ganska trevligt, förutom det att de stora pojkarna skulle ut på krogen.. eftersom varken jag eller Myzan är 18 år! Hon stack iväg med Jossan och några, och jag tänkte sticka hem.. hehe, var väl inte på det bästa humöret just då...ville ju umgås och snacka med Chrizter...-.-'
Det blev att jag satte mig på en bänk på stan och ja...bara satt och funderade på saker och ting. Nej jag var inte full!
Chrizter fick skuldkänslor och tjatade om att han skulle fixa efterfest så jag kunde vara med..så efter en stund gick jag och satte mig utanför Emils port och väntade. Observera "satte"! Ja, jag frös som ett as och min röv hade ingen känsel över huvud taget. Trodde jag skulle dö, haha! När jag hade suttit där och halvsovit i 45 minuter så bestämde jag mig för att gå hem. När jag sedan är precis utanför mitt hus får jag mess av Chrizter..det var dags för efterfest! Weeoo... !

Haha jaaa... varför jag inte bara gick hem från början vet jag inte riktigt. Kändes ganska skönt att bara sitta där och fundera på olika saker.. kallt, men skönt. Aa...tills jag endast kunde fundera på hur skönt det skulle vara att ligga i min säng och sova, vill säga! :p Plus att jag nu förhoppningsvis blir sjuk, och kan vara hemma från skolan ett tag! ^^ Har inte varit sjuk på ganska länge känns det som... det är dags nu tycker jag! :)

Men nu är jag hemma! Inte helt varm än, men temperaturen har stigit! Vilket nu påminde mig om att jag måste stänga fönstret! :o

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaah smart det där, sitta och frysa och SEN komma på att man kanske ska stänga fönstret xD HAHA <3

2009-03-07 @ 08:27:50
URL: http://secretobsession.blogg.se/
Postat av: My

Flåt <3 men jag trodde ju att du endå skulle hem :(

2009-03-09 @ 01:33:55
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0