Jag spricker!



Aahh jag känner mig så uppblåst...vill bara träna och äta nyttigt! Har blivit en hel del onyttigheter den här veckan, skärpning!
Hatar när min mage blir sådär uppblåst så man ser ut att vara lite smått gravid. Vad beror det på? Jag ska inte ha min mens än, så det är inte en anledning... det måste ju ha något med mat att göra? Någon som vet? Asso min mage är verkligen som en ballong..typ spänd. Neeej, jag är inte rädd för att jag har gått upp i vikt... bara lite irriterande att se gravid ut när man slappnar av och verkligen andas ut. Jag har haft såhär förut ibland, och nej jag inbillar mig inte. Folk tror att jag spänner ut magen, men det gör jag inte. Jag slappnar av! :p Hjälp miiig... :)

Godnatt Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: mikaela

Du kanske är känslig för mjölk?



jo jag vet vad de heter, kollar på länkarna du har till dem på din blogg :D

2009-03-14 @ 10:11:13
URL: http://secretobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0