Kebab!



Dagens höjdpunk, kebabrulle! ;D
Jag och Myzan var ashungriga och tänkte först gå till donkan och käka, tills Frida påpekade att det säkert skulle sitta en massa människor där. Lunchtid! Sorry gumman, men jag har stort problem med att äta ute bland folk sådär av någon anledning...i alla fall sån där slabbmat. Haha så pinsamt om man slabbar ner hela tröjan..xD
Men Myzan stack hem till Sanna istället, så följde Frida med mig till parken där jag köpte en kebabrulle!
"Snälla, snälla! Du får mitt kort och min kod! Jag vill inte beställa!"
Hihi, ja men vafan det är läskigt att beställa mat sådär! De är så... på...! Men, men det var värt besväret...aahh jag älskar kebabrulle!


Nu ska jag se om jag kanske kan plugga lite svenska... men inte för mycket! Annars blir det som förra gången, att jag sitter på varje svenska lektion utan att ha något att göra haha! Men herregud, de planerar så många lektioner vi ska hålla på med en uppgift...typ 10 lektioner!?! Shit jag kan göra det på 2 lektioner...utan att skryta! ;) Nej, ska vara snäll nu...finns ju folk som inte tycker om att skriva lika mycket som jag.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

åhh det var längesen jag åt kebab....så jäkla gott!

2009-03-11 @ 16:15:15
Postat av: Frida

Förlåt att jag inte ville ha din bankkod! xD Men jag såg inte någon anledning till det! HAHA!

2009-03-11 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0