Nej..det är för privat

Jag ska ju förmodligen börja träna på Nautilus snart, men det är en sak som hindrar mig från att verkligen vilja göra det. Duschen! Jag känner mig verkligen obekväm när det gäller sånt..att duscha tycker jag är något personligt. Det är okej om de har draperier, men det är inte ofta det finns! Står man hemma och duschar med hela familjen? Nej, det gör man inte...inte här hemma i alla fall! Varför ska jag då behöva stå och duscha med en massa främmande människor? Detta handlar inte direkt om att jag är osäker på min kropp eller så...jag gillar min kropp som den är.. jag tycker bara att det är något privat. Och nu kanske ni undrar hur jag gör efter idrotten i skolan... nej jag duschar inte! På lektionerna tar jag aldrig i speciellt mycket...jag ser till att jag inte blir svettig.

Är det någon mer än jag som känner såhär?

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: mikaela

Känner exakt samma sak!

Men kan du inte duscha när du kommer hem från gymmet då? :)

2009-03-11 @ 18:48:27
URL: http://secretobsession.blogg.se/
Postat av: My

mm :(

2009-03-12 @ 18:28:33
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0