Och hon är tillbaka i matsalen igen!

Torsdag, dagen innan fredag! Skolan idag gick bra, förutom att jag försov mig en och en halv timma...! :/ Men, men! Imorgon ska jag komma till skolan i tid!
Som sagt, skolan gick bra idag...vi hade mest bild, så det var ganska lugnt. Jag åt i matsalen idag också! Stjärna i kanten för mig!! ;D Eftersom jag fortfarande är ganska förkyld så kände jag varken lukt eller smak...så maten gick ner! Linn däremot satt och gjorde grimaser åt min tallrik, haha! Hon nöjde sig med ett glas äppeljuice, den lilla pricken. :)

Appropå mat, har jag precis ätit middag! Den gick dock inte ner lika bra... jag äter väldigt mycket med synen. Ser maten inte god ut, då är den inte god! Blä! Det var någon fisk vi åt...jag gillar inte fisk. Kommer nog aldrig riktigt tycka om det heller. :/

Nu ska jag gå ner och checka lite tv tror jag!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig flicka! äta i matsalen är ju bra :-) känns som du är väldigt glad! Vad roligt :-)

2009-03-26 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0