Onsssdag :)

Panik! Jag har inte tränat på en vecka, om inte mer! Nej, jag känner mig inte fet, men jag känner mig...ur form! Totalt ur form! Jag vill börja träna på gym, nu, nu, nu! Kanske inte säger det så ofta som jag borde, men jag uppskattar allt ni gör för mig! Tack, Minna och Janne! <3 (De ska betala gymkortet åt mig)

Jag ber om ursäkt...jag har varit dålig på att ta bilder att blogga med. Det är ju mycket roligare att läsa en blogg om den har lite bilder, men jag vet inte...jag har inte tänkt på det alls! :o Ska försöka bättra mig!

Jaa, jag vet inte riktigt vad mer jag har att skriva idag...det har varit skola idag som vanligt. Jag fick reda på matten att jag och alla andra i klassen som börjat på matte B inte ens behöver komma på lektionerna, eftersom vi egentligen inte ska börja med matte B förrän i augusti. Skönt! Men jag kommer nog komma på de flesta mattelektioner i alla fall..både för min egen och Linns skull.
Linn...du måste hänga med och fika och festa någon gång! Bara att slagga över hos mig eller någon... dåliga busstider!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0