Sämst dag..



Idag har det väl inte varit min bästa dag, om jag säger så. Jag sov inte så bra inatt, så jag har varit en aning trött...och när jag väntade på bussen imorse så började det regna! Så typiskt! Jag som hade fått till mitt hår ganska bra...:/
Och jaa..tisdag, vilket betyder foto, förstörde hela min dag! Jag vet...jag klagar! Men jag blir verkligen deprimerad av den lektionen. Vill ni veta något kul?! Vi ska ha mer foto imorgon bitti!! Ingen mer sovmorgon...

Jag har lite goda nyheter! Idag gjorde jag avtryck hos tandläkaren, så den 31 mars blir jag av med den! Äntligen, äntligen, äntligen! Det skålar vi för! <3


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: evelina

Åh grattis, din tänder kommer bli lyckliga, äntligen frisläppta! haha dålig humor, jag vet ;-)... fint kort föresten, du är så fint i ljust hår, tror du skulle passa jättebra i en sval blond färg ungefär som när du var liten, titta på högra sidan av kortet så ser ditt hår väldigt ljust ut, tycker du passar i det..det lejonfärgade passar dig med, men svalt blond utan orange tror jag tom skulle kunna va snäppet snyggare ;-)

Men håret blir så jäkla lätt orange när man blonderar själv. Hoppas du mår bra! puss och kram!

2009-03-17 @ 16:42:59
Postat av: My

Yay :D Celebrate the release of you teeth!!!!!!!!!!!! sorry. läste det som stod över xD

Men fan va skönt. och nu kan du le med öppen mun på kort, som vi tjatat på :D

2009-03-17 @ 19:05:22
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0