Snorigt

Sjuk, sjuk, sjuk... :( Näsan rinner hela tiden, jag hostar och nyser som jag vet inte vad..på toppen av allt det så har jag fått en massa små blåsor på sidan av min tunga! Är inte livet underbart ibland?
Jag sitter nu vid Minnas dator, eftersom jag inte kan sitta vid min. Uttaget till adaptern är paj, så den tar ingen ström, toppen! Vill ha pengar så jag kan köpa en ny! :(


Jag har inte gjort så mycket idag...har mest sovit och kollat på film. Ganska skönt, men ändå tråkigt i längden. Måste nog dock vara hemma imorgon också...känner mig inte alls bättre! Nu ska jag ner till vardagsrummet och kolla på film med Samuel..."Grönsakspiraterna"! :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är också sjuk....ögoninflammation i ögonen och ont i halsen.....usch..hoppas du kryar på dig :-)

2009-03-23 @ 19:01:15
Postat av: Frida

Neej stackarn! :/

Jag funderar på att bli sjuk "" Jag tror att det är över med mig och....

2009-03-24 @ 21:16:52
Postat av: My

Hoppas att du kryar på dig snart!!!

2009-03-25 @ 00:56:11
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0