Söt liten lägenhet

För det första... Ni som kommenterar, tack! Men skriv gärna namn, så jag vet! Mycket roligare då! :)
För det andra...trevlig helg! ;D Ahh, livet leker verkligen ibland!
Vi körde ordleken på samhälleslektionen idag, eftersom datorerna inte fungerade, så vi kunde inte göra vårt arbete. Mitt lag, som bestod av Linn, Helen, Hanna och jag själv, vann så klart! Hurra för oss! :) Efter skolan kom Linns mamma och hämtade upp oss...jag skulle för första gången se hur Linn bodde. En liten och söt lägenhet över brandstationen, toppen! :p Jag måste dock säga att köket var väääldigt litet...man fick plats typ två personer där haha! Vänta med att skaffa barn, Linn...annars är det nog bäst att ni flyttar. :)


Nyss kom jag hem...blev hämtad av Janne vid stan, tack! Ville absolut inte gå hela vägen hem i det här vädret! Usch, jag hatar snö! Kan inte vintern vara över? Det var ju så fint väder igår...:'/
De andra sitter och käkar middag nu..tacos! Jag har redan ätit hemma hos Linn, och är fortfarande proppis! ;)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha det var jag som vanligt som kommentera det där med matsalen, namnet kom visst inte med :-) hoppas du får en skön,mysig och rolig helg..puss och kram

2009-03-27 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0