Stress!

Första dagen i veckan är igång..inte den bästa starten dock! :/ Men, men...life goes on!

På onsdag och fredag har vi prov, så jag måste erkänna att jag känner mig aningen stressad! Ändå sätter jag mig inte och pluggar!? Vi frågar varför, och svaret på den frågan är så klart: "Jag orkar inte!" Imorgon ska jag i alla fall plugga hemma, det är en sak som är säker! Jag kommer knappt vara i skolan imorgon, eftersom jag kommer spendera ganska lång tid hos tandläkaren...hihi! Tandställningen ska av! :) Snacka om lycklig! Men aa..när jag kommer hem från tandläkaren ska jag börja med att le stort mot Janne, och sen upp på rummet och plugga! :)

Ta det inte personligt... vissa människor står jag bara inte ut att vara bland. Tyvärr! :/ Och utan att låta elak...du har ju klarat dig bra utan mig ganska länge nu, eller hur? Som sagt..menade inget illa med det. :) :) Grattis i efterskott förresten!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Wiiiie! Grattis! =)

2009-03-30 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0