Taktlösa jävel

Jag vet inte om jag sagt det förut, men vi har än en gång fått en ny lärare...great... Denna gång är det en ny idrottslärare! Jag som älskade Susanne!! :(  Hon peppade oss så bra, och man hade nästan alltid kul på lektionerna! Nu har vi fått någon jävla otrevlig kille UTAN TAKTKÄNSLA!!! Det är verkligen inte kul att ha honom...förut ville man nästan ha idrott, nu vill man det inte alls. Han sköt en innebandyboll på två personer i klassen, utan att säga förlåt..vad fan är det för stil?!! Skärpning!!

Jag tycker det är skönare att ha en tjej som idrottslärare... det känns som att man som tjej blir mer sedd på lektionerna, och att det blir mer varierat... skulle inte förvåna mig om vi nu mest kommer hålla på med typiska killsporter.
Men allvarligt... är det ingen som håller med mig? Jag känner mig i alla fall mer trygg med en tjej som lärare...

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med!

2009-03-30 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0