Tips för er som gillar kläder med attityd



Det finns en sida med kläder från USA, som jag älskar! Kläderna är snygga, sexiga och med attityd! Och det är billigt! Precis vad jag gillar! Liksom kolla på det där linnet...vem vill inte ha det?! Det enda som jag stör mig på med denna sida är modellerna...i alla fall vissa av dem. Brösten är ju så fejk! Visst, folk får väl förstora sina bröst om de vill, men grejen är ju den att jag inte vet hur kläderna kommer sitta på mig, som inte alls har sådär stora bröst. Därför vågar jag inte alltid beställa kläder därifrån.
Jag har i alla fall skickat ett mejl om detta, och faktiskt fått svar... de tänker försöka fixa modeller med mer "normala" kroppar, haha! :p

www.yria.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0