Usch, usch!

Planksteken igår var superb!! Bra gjort, Janne! :) Han passar verkligen för det nya jobbet på Picasso! <3

Inatt drömde jag en massa konstigt...först att jag började blöda ur röven av någon konstig anledning. Det var inte lite blod heller! Minna sa att jag skulle gå till toaletten, så det gjorde jag...där inne satt en präst. Han sa att det var vanligt att vampyrer börjar blöda sådär om de inte druckit blod på länge...såå jag var alltså vampyr, haha! I like! ;p
Sen drömde jag att det var en lärare på skolan som dödade en massa elever...han tog mig och Frida till en strand och tvingade oss att bryta ben i våra egna kroppar. Sen försökte han tvinga oss att strypa oss själva med ett rep! :( Usch ja, det var verkligen äckligt!


Nyss har jag tränat och duschat, så nu blir det bara att ta det lugnt och hälla i mig vatten..! Kanske ska sätta mig i sängen och lägga lite patiens? :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: My

Haha shit!

2009-03-09 @ 01:29:01
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0