Hittar inte honom..

Ja, nu är jag ensam hemma...egentligen skulle My ha kommit hit och kollat på film med mig, men jag känner mig en aning febrig, så det är nog ingen bra idé. Känner mig en aning uttråkad, men samtidigt har jag ingen ork att göra någonting..! Sitter just nu i vardagsrummet och tittar på America's funniest home videos, samtidigt som jag har datorn i knät och knapprar på tangentbordet. ^^

Vad ska man tro egentligen? Det känns för tidigt för att bli riktigt orolig...har hon inte kommit hem på måndag, då är det dags! Det mest skumma är att man inte kan hitta denne MAX någonstans... hon har skrivit i sin blogg att han har lunar, kamrat och bilddagboken, men jag hittar inte honom... visserligen så vet jag inte mycket mer än hans förnamn och vart han bor, men..

Nog om det.. om man bortser från min hals och att jag nog har lite feber, så känner jag mig glad! Jag vet inte varför...har känt mig såhär glad hela dagen. :) Jag har fått så mycket gjort idag... jag har gjort läxan i sam, plus läxan i svenska! Jag har även hunnit städa rummet...ingen press alls! Grymt skönt!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej..jag som vanligt ;-) hehe... Vad kul att du fått så mycket gjort, alltid skönt när man kommer igång och man känner sig så jäkla duktig och nyttig, plus att slappa känns som en belöning efteråt :-) puss och kram och krya på dig!

2009-03-22 @ 09:06:56
Postat av: Frida

Hans lunar och det fanns kvar förra veckan, men nu är de borttagna...

2009-03-22 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0