Mina pengar...:(

Tjo, igen! Jag har precis kommit hem...skönt... om 45 minuter kommer jag sitta klistrad framför tv-rutan, med förhoppningsvis både skratt och tårar involverat! Jag älskar serier och filmer där känslorna verkligen nästan kokar över! Visst, det finns väl komedifilmer som är kul...men det finns även komedifilmer som är KUL! ;D Men ja, som sagt...jag ska kolla på tv, och ni som har koll på mitt "tv-schema" vet att det är Grey's Anatomy jag ska titta på. Den serien ger tårar! Det säger jag bara!

Jag undrar vart Kalle är någonstans... har inte sett honom sen jag kom hem. Visserligen har jag bara varit hemma i knappt en halvtimma, men ändå! Den lilla kakan kommer alltid springandes när jag kliver in genom dörren. :) Puss på dig!

Sanna ville att jag skulle följa med henne, My och Frida till Stockholm i Maj någon gång. Frida och My ska tydligen träffa några kompisar till My... så kunde jag och Sanna stå inne i en klädaffär, som bara har typ hiphopkläder, och dreggggla! Tydligen ska det vara ganska billigt...jag måste börja spara pengar! Om jag ska gå in där...så måste jag ju självklart köpa något. Och grejen med mig är att om jag ska åka iväg någonstans och shoppa...då ska jag shoppa! Inte bara köpa ett par byxor eller ett linne...det ska vara mycket! I alla fall minst tre plagg! (A)

Det känns som mina pengar bara försvinner huxflux! Jag har ingen aning om vart de tar vägen...My är skyldig mig pengar...ungefär 190 spänn! Ge mig! Men resten vet jag inte...kanske borde sluta köpa tidning varje helg? :) DET har blivit en drog för mig! Tidningar! Jag vill samla på tidningar! Vecko revyn, Solo, Cosmopolitan...I love it!

Jag måste börja vara mer noga med hur mycket jag spenderar...borde kanske börja skriva upp allt jag köper och hur mycket det kostar. Ja! Det ska jag nog göra! Då har jag även en bra anledning till att spara mina kvitton! Sällan som jag lämnar tillbaka grejor, så mina kvitton ligger bara och skräpar i min plånbok... ^^ Toppenidé, Sandra!


Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: My

Haha va söt du är! :)

2009-03-25 @ 23:38:45
URL: http://curleey.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jaa gör det ! Okejokej, häärligt ;)

Jag ska fan också göra sådär med mina pengar! DET var GRYMT SMART :D

2009-03-26 @ 09:03:22
URL: http://secretobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0