Äntligen sol

Idag är det grymt skönt väder, så jag tänker inte sitta här inne speciellt länge! :) Kan kort berätta lite om min dag, dock har inget speciellt hänt. Vi slutade skolan sent idag, vilket var synd med tanke på det här vädret. Dock hann vi vara ute i solen litegrann i alla fall! ^^
När jag kom hem var jag bara tvungen att ta en liten pajbit med vaniljsås...aahh gott! Ibland är det bara så svårt att undgå frestelserna. :)
Jag har precis pluggat lite Historia, och jag måste säga att det var lättare uppgifter än jag trodde. Jag hade fått för mig att det skulle vara grymt svårt! :o Linn ljuger för mig.. :)
Nej, nu ska jag faktiskt ut och njuta av solen, så tack för mig! Hoppas alla har haft en skön dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0