Det kan ske igen

Jag tycker verkligen inte om att du hänger med den där människan! Jag fick reda på vad han gjort för några dagar sen, och det var svårt att smälta det. Jag har suttit i hans lägenhet...jag har pratat med han... Det äcklade mig! Du säger att han har förändrats, men du... tänk om det var någon i din familj eller släkt som varit offer, då hade du nog inte sagt samma sak. Jag tänker inte hindra dig från av umgås med han, det är självklart ditt val, men förvänta dig inte att jag tycker om det. Jag kommer inte vilja höra något om honom. I mina ögon är han en hemsk människa, om jag ens kan kalla honom mänsklig. Har man gjort det en gång...har man kapacitet att göra något så hemskt, så kan man tyvärr göra om det igen. Visst, han kanske ångrar det han gjort... men det spelar ingen roll. Det kan ske igen, man vet aldrig. Han är säkert snäll och trevlig, men du glömmer nog bort lite vad han faktiskt gjort. Tänk efter ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0