Dö!

Nu är mitt rum fräscht och rent! Jag har städat ordentligt...till och med dammat! ^^ Dock har min hårda ansträngning gett mig otrolig huvudvärk...börjar nästan må illa. Jag får se till att ta en ipren snart!
Om jag fortsätter få en massa kliande prickar under natten, så kan det inte vara loppor. Jag har dammsugit madrassen och bäddat om, fixat ett nytt täcke och nya kuddar. Plus att mitt fönster just nu är på vid gavel, och för er som inte förstår hur det ska hjälpa mig att få bort loppor så kan jag säga att kyla dödar dem. :)

Hoppas på att få köra lite bil idag...eller inte lite, mycket! Om inte får jag fortsätta hoppas imorgon istället. ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0