Dumma blåst

Idag har jag tyvärr inget speciellt att berätta, ty det har varit en helt vanlig och tråkig dag i skolan. :( Jag har precis kommit hem...tänkte nog tillaga något att äta eftersom det inte blev så mycket till lunch. Det är sällan det blir mycket till lunch i skolan, men idag känner jag mig extra hungrig!

Fan att det ska blåsa så grymt mycket ute idag...det är ju annars så fint och skönt väder. :( Trodde jag skulle blåsa iväg som en löv när jag var ute ju. :o
Det blåste ju även en hel del redan inatt, och jag sov med öppet fönster på grund av att det var extremt varmt i mitt rum! Så ja... vad jag försöker säga med det är att det var svårt att sova inatt..hehe! ^^
Nej, nu ska jag gå ner och äta mat! Ha det så bra!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0