Jag behöver

Nu har jag skor så det räcker för ett tag..nu behöver jag kläder! Det känns allvarligt som jag inte har några kläder kvar! Jag behöver fräscha till min byrå lite, men så har vi ju det där problemet med pengar. Hoppas jag får mycket pengar på min födelsedag, både till en ny dator och nya kläder. :)

Min söndag har jag spenderat till största del i sängen. Otroligt slött, jag vet! Jag har varit ovanligt trött och uttråkad, blä! Det ska nästan bli kul att komma till skolan imorgon måste jag erkänna. Tänk att man aldrig kan vara nöjd! När man är hemma vill man till skolan, och när man väl är i skolan så vill man hem. Envisa jävlar! :)
Jag tror jag måste ta en huvudvärkstablett snart, ty jag har ont i huvudet idag igen...fan jag hatar huvudvärk! Börjar alltid må illa av det. Hoppas jag mår bra imorgon, så jag kan träna! Abstinens!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0