Jag kallar det otur

Jag fattar inte hur jag lyckas! Idag är det friskvårdsdag i skolan och jag skulle ha dansat, men istället går jag och får ont i magen. Och nej, det är inte lite ont jag har...hugger verkligen till i magen då och då. Jag vill ju dansa!! :'( Varför kan DUD inte prioritera lite street nu för en gångs skull? Det är säkert många som vill dansa det... känns lite illa att man inte kan få göra det man brinner för. :/
Jag var så klart även tvungen att boka om klipptiden...ska istället klippa mig imorgon. Längtar mycket! :)


Trots min mage försöker jag vara i alla fall lite kreativ idag. Jag har plockat ur och i diskmaskinen, och snart måste jag upp på rummet och plugga lite till proven vi har denna vecka. 3 stycken! Dock är bara 2 stycken av dem stora, men jag tycker alla prov är viktiga.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0