Jag lovar!

Godkväll gott folk! Vad händer denna kväll hos er? :) Själv sitter jag just nu barnvakt (som vanligt) åt Samuel, så att Minna och Janne kunde få en mysig kväll med bio. Isabelle är hemma hos Victoria, men hon kommer väl hem snart. Jag har nu lovat Anette att jag ska spendera lite mer tid åt Isabelle och lära känna henne lite mer... Detta ska jag göra så att jag slipper gå omkring och vara irriterad på henne dag ut och dag in. Enligt henne är det den enda lösningen till mitt problem, så jag får väl lita på henne. ^^

Usch vad jag känner mig ordlös...det har ju inte hänt speciellt mycket idag, så jag har inget att säga. Jo! Jag dödade en spindel idag! ^^ Nej, det var inte med dammsugaren, utan med papper! Dock var spindeln ganska liten, men ändå äcklig! Stolt...det är vad jag känner mig nu! ;D

Imorgon ska jag kanske vara med flixen... Sanna ville ha Eminems nya skiva, så jag får la ta med mig min hårddisk hem till henne. Kaaaanske ska vi gå på bio... om det går något bra, och om alla har pengar vill säga. Kul! :)

(Svar till förra inläggets kommentar):
Jag är ledsen att det ska vara sådär mellan er... det är synd! Jag vet ju inte riktigt vad som har hänt, och jag känner inget stort intresse av att ta reda på det heller, det är mellan er. Och ja... Johanna är mammig av sig. Då menar jag att hon beter sig som en mamma så fort ett litet barn är i närheten. :)
Hoppas allt mellan er löser sig en vacker dag... det krävs att båda jobbar för det. <3


Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Sandra!

Hon tror även att hon är mamma åt mig ibland, så jag förstår vad du menar....jag är jätteledsen men kan tydligen inte göra något. Eftersom hon inte vill prata ut om saker. Det är klart att det är båda som ska hjälpas åt, men det går ju inte när hon inte vill. Kram på dig!!!

2009-05-26 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0