Kalla mig iller

Fredag, och Sandra är glad! :) Jag har ingen speciell anledning...jag är bara allmänt munter, vilket jag måste säga är en riktigt underbar känsla. ^^

Vi körde volleyboll idag på idrotten, och trots att jag verkligen inte kan den sporten tycker jag det är grymt kul! Okej, jag är inte helt hemsk på den sporten, men jag har en tendens att tveka ganska mycket, hehe! Får en del klagomål från Jonas... ^^ Men men! Man kan ju inte vara bra på allt!
Vår idrottslärare är ganska rolig egentligen, för han verkar hata att förlora! Han blir verkligen skitsur haha...

Absolut bästa samuppgiften fick vi idag! Vi skulle i grupp gå till en mataffär och kolla upp priser, märken och ursprungsland på en massa olika varor. Jag, Linn och Billy gick till Lidl, och snacka om stress! Vi behövde inte göra uppgiften idag, men vi valde att göra det i alla fall...så vi tre hade 30 minuter på oss att hitta alla varor i affären och sen även hinna springa till Ängeln! Ni skulle ha sett mig... jag var helt crazy! ÄLSKA STRESS! Jag sprang omkring i affären som en iller...hahaha!
Vi hann i alla fall precis i tid, som tur var.. ^^


Nej, Clara!! Vi måste komma ihåg att ta en fika någon gång!


Min helg kommer nog mest gå ut på att plugga och städa. Inte den allra bästa helgen, men det känns verkligen som jag behöver det nu. Det är så mycket på gång i skolan nu när det snart är LOV! :)
Nu ska jag nog gå ner och hälsa på resten av folket...verkar som Emma är här.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0