Moffa..

Solen skiner för fulla drag, och Sandra ska strax ut och steka en stund! Men först bara en kort liten berättelse om min fredag! ^^

Kom till skolan vid halv nio som vanligt, och första lektionen var matte. Dock blev det ingen räkning...istället blev det fika! Hanna hade varit så söt och bakat muffins åt oss alla, tack! Vår lärare Lena hade även varit generös och köpt med sig en massa läsk, tack för det också! <3
Andra lektionen var idrott, och alla var inställda på att vi skulle ut och spela brännboll som vår lärare hade lovat. Tyvärr blev det inte så... han verkar ha svårt att hålla sig till planeringen. -.-' Istället fick vi sitta inne i teorisalen och skriva en utvärdering om just Idrottslektionerna. Jag var inte blyg med att skriva vad jag tyckte! :o När vi var klara med utvärderingen var vi tvungna att sticka ut till spåret och springa ett varv där, blää... i den här värmen var det väl inte det skönaste om jag säger så. Men, men! Lunchen fick bli vår lilla belöning! Snacka om att jag åt... jag har nog aldrig varit sådär mätt i skolan förut! :o Det var sån där potatisgratäng som jag verkligen dyrkar...ååh nu blir jag sugen på det igen! :( Ge mig!
Jaa..det var väl där vår skoldag tog slut.. jag satt ute med Billy och Jesper en stund och smuttade på glass som vi fick till efterrätt. ^^


Träning nästa! Och snacka om att det var skönt efter att ha moffat en massa onyttigheter...nu kan jag fortsätta helgen så med ett gott samvete! :) Träning igen på Söndag.
Jag hann titta lite på mösspåtagningen innan jag for hem... och jaa... nu har jag renskrivit min hemtenta, och nu ska jag ut... 

Ja... det var väl en kort liten sammanfattning om min dag. Nu ska jag ut, ha det gött!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0