Sista besöket på länge

Min onsdag började med ett förnedrande besök hos tandläkaren, där jag var tvungen att, med hjälp av två "plastgrejer", dra ut kinderna så att min tandläkare kunde ta foton. Det mest förnedrande var nog att dörren var öppen, så alla som satt i väntrummet kunde se in. Skönt dock att jag nu inte behöver komma tillbaka dit på lääänge! Står inte ut med den där hemska lukten som tränger sig in i svalget så att magen håller på att vända.
Tandläkare gör ett bra jobb, det måste jag säga...men fy för dem...fyy..


Jag är just nu barnvakt åt Samuel, som för tillf'ället sitter i badkaret. Janne är på sin vanliga flugfiskekurs, och Minna är på en "ljusfest" hos Anette. Egentligen är det inte riktigt jag som är barnvakt...det är snarare Isabelle, men skyll inte på mig! Hon är precis lika mammig som sin syster Johanna...

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna, mammig???? Hon vill ju inte ens prata med mig. Hoppas du mår bra. Kram Jenny

2009-05-20 @ 09:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0