Skor, skor, skor!

Idag var Janne så snäll och köpte 3 par skor åt mig på Belle´s! ^^ Tack! <3 Det tog ett tag för mig att hitta skorna eftersom de flesta i min storlek var slut, men tillslut hade jag lyckats roffa åt mig tre par. ^^ Janne var tvungen att gå till banken för att ta ut pengar, och när jag stod och väntade på honom hade jag en trevlig pratstund med hon som jobbar där. :) Haha jag fick till och med en komplimang av henne..hon tyckte min sminkning var fin! ^^ Tydligen hade hon sett den förut när jag varit där inne, och hon hade reagerat direkt, haha. Trevligt! :)
Älska skor!! Jag har nu ställt upp nästan alla mina skor på mitt rum, eftersom alla inte får plats på skohyllan i hallen. Samling! Jag har för tillf'ället 10 par, hihi! :)

Det regnar ikväll, och jag måste säga att det känns härligt! Äkta sommarregn! Dock var det inte lika skönt när Janne och jag var tvungna att springa genom det.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhhh tre par skor! inte illa pinkat...vill också Ha!! he he

jag gillar ochså sommarregn uppfriskande, och gräset doftar så gott efteråt... hoppas du har det fint och får en härlig helg... puss och kram

2009-05-08 @ 22:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0