Typiskt!

Igår skulle jag har grillat med flickorna, men det blev inte av ty min nacke var helt förstörd. Jag måste ha sovit konstigt den natten. :/ Har nog aldrig haft en sån extrem nackspärr! Känns lite bättre i nacken idag i alla fall, dock fortfarande en aning ont. Janne måste massera mig ikväll!
Idag har jag legat ute och solat en stund på altan, skönt! Nu har jag precis pluggat lite kulturhistoria, skönt det också! Vi har så grymt mycket på gång i skolan nu känns det som! Blä! Men snart är det ju sommarlov! Weoo!
Har fortfarande inte fått något sommarjobb... fan jag blir så arg. Det finns ju inget! På måndag måste jag komma ihåg att ringa städgrejset... inge kul jobb, men pengar får jag ju i alla fall. Jag vill ju ha jobbet på Netto... :( Eller i alla fall i någon affär!

Nu snart ska jag ner i källaren för att tvätta lite...kanske ligger Kalle där nere, hihi! :) Han ligger jämt och sover i källaren nu för tiden.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Förstår att det inte är så kul,att inte inte hitta sommarjobb...det man kan tänka på är att ringa,mejla, eller fråga direkt på lite olika ställen där man kan tänka sig att jobba, även om de inte sökt efter någon så kanske de får upp ögonen för dej, och lämna dina uppgifter och be dem höra av sig ifall de skulle behöva någon. Då finns ju chansen att de hör av sig..ju fler jobb du söker ju större chans, vet att det är lätt att ge upp, men försök tänka kreativt när det gäller jobbsökandet och gå inte bara på annonser... kram

2009-05-03 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0