Shake it

Igår blev det äntligen fest för min del! :) Festen var självklart hemma hos Emil, förvånande va? Jag fick träffa hans nya flickvän Jossan...trevlig prick! ^^ Gissa vilka fler som kom dit? Anton och Christer så klart!! ^^ Mys!
Jaa...hur ska jag sammanfatta kvällen? Grymt kul med mycket dans! När vi slutar skolan måste det bli lika bra och bättre!

Innan festen var jag en stund hemma hos Sanna, och gissa vad!? :) Jag fick två linnen av henne, ty de var för små för henne. Grymt snygga var de också! Tänk om Sverige kunde sälja såna kläder... (De var från Syrien)

Idag har det varit ganska segt...har mest suttit framför tvn och spelat tv-spel. Jag antar att kvällen kommer fortsätta lika segt, men det duger! Jag måste ladda inför imorgon, för jag ska tydligen hjälpa till ute i trädgården lite. Vi behöver skyffla en massa sand och grus, så det blir söndagens träning! :)
Hoppas alla haft en bra dag!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0