Vi får se..

Idag i skolan var vår klass på en föreläsning om samtida och gatukonst. Jag ska inte säga att föreläsningen var helt hemsk, men dock var den lite tråkig i längden. :/
Det blev ingen träning för mig idag på grund av extrem hunger! Mina ben var verkligen som spaghetti. Jag har nu bestämt mig för att träna tisdag, fredag och söndag istället för måndag, onsdag och fredag. Anledningen till varför jag inte vill träna just på måndagar är för att vi slutar så sent, och då vill jag hellre hem och slappa. :)

Idag fyller Faj 22 år! Grattis!! <3

Hmm... Eve och Murat vill att jag följer med dem till en stuga uppe vid Dalarna (har jag för mig att det var), men jag vet inte riktigt om jag vill. Jag är ingen skogsmänniska alls...det är säkert fint där, men jag är otroligt tveksam. Murat har lovat att det inte finns några spindlar där...vet inte om jag kan lita på det! ;) Hehe nej men det är ju inte bara spindlar som är problemet. Jag tycker skogen är obehaglig...riktigt obehaglig!! :( Det värsta av allt...DASS! Vi får se...

Nu ska jag nog ner och ta en glass och sätta mig framför tvn med Samuel. Ha det gött!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du har tills midsommar att bestämma dig så känn ingen stress, förstår att det inte är så kul...hehe :-) kan nog bli väldigt långtråkigt, Murat och min pappa ska fiska, och vi får väl sola,läsa,slappa osv...men det kan bli tråkigt och segt..känner att det är min plikt att påpeka det..hehehe puss och kram

2009-05-18 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0