24 november- En månad <3

I förrgår, 24 november, firade jag och älsklingen en månad. Jag trodde inte han skulle komma ihåg! :) Jag fick ett jättefint nattlinne av honom, vilket behövdes! :) Jag gav honom en söt liten sten med texten "älskar dig" på, och massageolja, vilket också behövdes eftersom han har problem med sin rygg. Nu har han lovat att kolla upp det, och jag ska följa med! Tycker inte om när han har ont hela tiden... :/ I love you! <3

Jag hade muntligt idag på svenskan, och som vanligt gick det bra! Jag vet inte hur det kan gå så bra för mig... jag menar, när jag väl ska köra igång blir jag hur nervös som helst! Mitt hjärta går i högvarv, och jag står verkligen och skakar...något som tydligen inte syns. Det är väl tur och bra det, men... efter att ha haft så många muntliga redovisningar borde jag inte bli så nervös längre.

Imorgon ska det tydligen vara något speciellt på Picasso för alla studenter. Det fick jag reda på igår! Weo... Vi får se om jag ska ut eller inte. Har fortfarande riktigt ont i armen... det är illa! Och självklart skulle ju Janne hålla på och försöka känna på armen när jag kom hem idag. Jaaa, jag är en klenis! Men jag har inte lika mycket fett på armen som han har. ;p

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0