Bortskämd eller vad?

Gårdagen i Göteborg var väl...sådär! Var tvungen att vakna en timma tidigare än vanligt, så jag kände mig som ett vandrande lik. Försökte sova på tåget, men det gick väl si sådär.
Det var inte speciellt mycket konst att studera. Det kändes som att vi spenderade största delen av dagen åt att gå till alla olika konstmuseum som låg i olika delar av staden. Smärta i fötter och ben är något man lugnt kan säga att jag hade! :o
Dagen slutade i alla fall bra...faktiskt toppen! Vi fick två timmar fritt, så jag letade direkt efter min favorit butik "Monsoon" där jag köpte två riktiga party- linnen. (Bilder kommer)
När vi äntligen kommit hem till Katrineholm stack jag direkt hem för att packa lite smått och sen dra till Said. :) Fick en riktig överraskning när jag kom dit! Sötnöten hade köpt en mini-laptop till mig! :o Fatta... jag menar... jag vet inte vad jag menar... Sanna måste hjälpa mig att hitta en bra present till honom till den 24 november, då vi varit tillsammans i en månad...plus en julklapp! :) Det är svårt att köpa presenter till killar!

Said var tvungen att åka iväg en snabbis till Vingåker imorse, så jag var ensam hos honom i några timmar. Under den tiden ägnade jag mig åt att diska och fixa lite i lägenheten. Jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med mitt resultat! :) När Said kom tillbaka hade han mat med sig, vilket var tur eftersom jag nästan mådde illa av hunger! Du är så söt!

Idag var det dans, åh gode gud vad jag har längtat! Det var typ tre veckor sen jag dansade sist! ;o Längtar till nästa vecka. :) Nu ska jag fortsätta titta på Grey's Anatomy, och sen blir det True Blood. 

Puss och Kram 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa du blir verkligen bortskämd...hehe men det förtjänar du...sandrajohannaprinsessangullepluttlångbenmotercykel....kommer du ihåg vad du kallade dig när du var liten? ;-) Härligt att du hittat en kille att kunna få krama nu i höstmörkret. kraam

2009-11-05 @ 15:52:48
Postat av: Emma

Håll hårt i han Sandra... dom växer inte som äpplen i träden...

2009-11-06 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0