Foto i provrummen!

Trots min otroliga trötthet som jag får av penicillinet, lyckades jag gå på stan med Sanna efter skolan. Jag var tvungen att kolla efter skor, men hittade inget speciellt. Eller, jag hittade ju en massa snygga och sköna skor, men inte av den sorten jag var ute efter...tyvärr! :/
Efter skojakten gick vi in på H&M och efter tre minuter hade jag hittat tre plagg att prova. Grymt! Nu börjar det komma lite mer saker i min stil. :) Här är lite bilder!







Söta va? :) Tyvärr har jag inga pengar för tillfället, och kunde inte köpa...*snyft*


Fan jag hatar att jag blir så trött av medicinen... Jag gick aldrig till skolan idag. Hade ingen ork! Och det enda jag gör på lektionerna är att försöka koncentrera mig på att inte somna. Hur kul är det? Imorgon ska jag iaf försöka gå..hatar att missa skolan.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygga! allt klär ju en skönhet, synd att du inte hade råd...kraaam

2009-11-19 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0