Fredag

Sitter just nu i skolan och inväntar dagens och veckans sista lektion. Skönt! :) Vi har börjat med projektarbete, och jag ska självklart göra något som har med streetdance för barn att göra. Det är så mycket man måste tänka på...lokal, kostnader, ska man ha någon liten annons i tidningen? Vi får se hur det går! :)
Sov hos älsklingen inatt, men av någon anledning kunde jag inte sova speciellt bra. Kände mig pigg! Något man inte kan säga att jag känner mig idag... Men jag får väl ta en liten powernap när jag hinner. Och ikväll blir det en liiiiten inflyttningsfest hos Said. Det var inte speciellt många som kunde komma, men spela roll! Vi har ju alltid grymt kul ihop i alla fall. :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0