Lockar!



Var bara tvungen att visa mina fina lockar jag fått nu när älsklingen klippt mitt hår. I love it! :) Det är bra att ha en pojkvän som kan klippa hår! Mycket billigare och roligare! ^^

Igår lyckades jag skrämma Said två gånger på fem minuter! Det roligaste är att jag aldrig gjorde det med flit haha! Eftersom jag har nyckel till hans lägenhet behövde jag inte plinga på, och eftersom han spelade musik hörde han inte när jag kom in. Jag la min hand på hans axel, oh gode gud vad pojken skrek! Självklart kunde jag inte hålla mig för skratt! ;) Han gick på toa, och samtidigt gick jag ut i hallen för att hämta min mobil från jackfickan...när han kom ut från toan märkte han ju inte att jag var bakom honom haha! Han såg mig i ögonvrån och skrek hejvilt än en gång! Stackaren... :)

Vi hade bara en lektion idag, dock med en av de sämsta lärarna... Kan han inte bli lite trevligare blir jag seriölst förbannad på honom! Usch, människa! Kunde i alla fall lugna ner min irritation lite smått när jag la mig bredvid älsklingen som fortfarande låg och sov. :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0