Min pojkvän pratar med sig själv!

Jag har nog den sötaste pojkvännen någonsin! Det går inte en natt utan att sötungen ska babbla i sömnen, och när jag säger babbla så menar jag verkligen BABBLA! :p Han har hela konversationer på flera minuter med sig själv! Jag trodde seriöst att han snackade i telefon imorse. Jag menar... det är som att han berättar något som hänt! "Jag ba Foffo, ska vi sticka? Hon ba, vänta...de ska bjuda på kaffe och kaka.." HAHA! I've got it recorded baby! ;)


Åh, jag känner mig så grymt glad nu! Äntligen har jag kommit igång med projektarbetet! Har nu hittat en bra lokal att dansa i. :) Det är inte speciellt mycket, men det är i alla fall något! Nu vet jag att detta projekt är genomförbart! Yes!


 Jag och Johanna sitter barnvakt åt Samuel ikväll. Kvällen kunde väl ha varit lite roligare, men men...det kunde ha varit värre! Jag kunde ha varit helt ensam och bara haft Kalle och Hobbe att snacka med. :)
Tydligen är jag bjuden hos Sanna nästa fredag, så.. Då jävlar ska vi ha kul! Det var några dagar sen man träffade dig gumman..saknar dig! :) Och imorgon ska du jobba, din jävel... jag får väl gå in och kolla på H&M själv då! ;)

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0