Ring inte för fan!

Fan det känns inte som jag har något att säga...min helg har inte varit speciellt händelserik om man säger så. Jag har mest umgåtts med Said, Sanna och Ricko. Jo, i fredags blev det ju en liten inflyttningsfest, men vad ska man säga om den? Det var kul, absolut, men det har vi ju jämt! ;)
I lördags sov Said hos mig, och den jäveln väckte mig ett antal gånger! Först pressade han in mig mot väggen, så jag var tvungen att knuffa bort honom för att kunna andas ordentligt haha! Sen började han snacka i sömnen om någon 57 årig tant som sitter i köket på DUD. :s Skumt!

Idag tränade jag, men det blev inte riktigt lika hårt som jag hade tänkt mig ty det var fullt med folk! Man var tvungen att vänta på maskinerna hela tiden, blä! Hoppas det blir bättre på fredag, om jag hinner träna då vill säga...ska ju vara barnvakt hela kvällen. Men men!
På onsdag ska Ricko följa med till dansen..kanske han funderar på att börja dansa igen? ;)

Just nu sitter jag i mörkret hos älsklingen och bara njuter av hans närvaro. :) <3 Han sitter och spelar tv-spel som vanligt den nörden... och det ska komma från hon som sitter framför datorn! :p Nej, nu börjar jag bli trött...
Det blir väl att sova om en stund. Och imorgon är vi lediga så jag får sova ut ordentligt, om nu ingen måste hålla på och ringa Said tidigt på morgonen som vanligt. Så är det väl när man är populär! ;P Usch, jag hatar det... att vakna av att någon ringer. Blä!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0