Sovaaa...

Då var lovet över och en ny skolvecka har startat. Blandade känslor! Jag kan ju inte säga att det är helt hemskt att börja skolan igen, men det är ju inte heller direkt ett paradis. Imorse ville jag inte alls gå upp och fortfarande känner jag bara för att gå hem och lägga mig i sängen... Men samtidigt känns det ganska skönt att ha något viktigt att göra...ett mål! :)
Det stod fel på mitt schema av någon konstig anledning... Det stod att vi slutade redan vid elva, när vi egentligen slutar vid ett! Okej, det är ju inte heller speciellt sent, men ändå! :/
Efter skolan blir det att åka hem och äta något och sen vila i en timma eller två. Sen blir det träning för första gången på två veckor, grymt skönt! ;) Vi får se hur det går...har redan en del träningsvärk, men hur jag fått det är ett mysterium.

Said flyttar till egen lägenhet idag, så jag ska väl hjälpa till lite med det tror jag. Fett kul! :) Jag vill också ha en egen lägenhet...

Usch, jag måste lägga mig tidigt ikväll. Imorgon ska vi åka till Göteborg med klassen, och tåget åker 07.40! Det betyder att jag måste gå upp ca en timma tidigare än vanligt! Blä! Någon kommer sova på tåget! :p Men jag ska inte klaga allt för mycket...Linn stackaren måste upp ännu tidigare än mig. Men så går det om man bosätter sig i Vingåker! ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0