Urinvägsinfektion

Yes, och det är lika kul som det låter! Symptomen började i söndags när jag var hemma en liten sväng för att hämta grejer för att kunna sova hos älsklingen. Sved som satan, och precis när man kommit ut från toaletten var man tvungen att hålla sig igen. Anade direkt att det var just urinvägsinfektion, så på vägen till Said köpte jag med mig Tranbärsjuice, och gode gud vad den vägen kändes lång! En grymt tung väska full med böcker, en tranbärsjuice i handen...och på toppen av allt var den där känslan av att blåsan skulle spricka när som helst! Jag ska säga er att det var en otrolig tur att Said just i den stunden stod vid köksfönstret och rökte, för annars hade han aldrig sett mig utanför och jag hade aldrig kommit in! Min mobil hade dött, och nyckeln till porten fungerar inte av någon konstig anledning. :s Men den ska fixas! I alla fall så rusar jag in på toan...blod! Nu har jag i alla fall fått penicillin, så det är inte lika illa längre. :)

Idag har jag inte alls mått bra! Har gått omkring i skolan som en zombie...grymt trött, hade ont i hela kroppen och var svag i hela kroppen, och det känns fortfarnade likadant. Janne säger att det kan bero på penicillinen...jobbigt! Jag som måste ta den i en hel vecka! Blä! Vi får se hur det går på dansen imorgon...får väl ta det lite lugnt om det fortfarande är så illa.
Nu ska jag nog sova lite tror jag.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0