Då var det slut

Jaha, då var musikalveckan slut. Skönt, men samtidigt ganska tråkigt, så kul som vi haft det! :) Imorgon blir det att städa hela dagen..och som avslut blir det en estetfest hemma hos Josefine! ^^ Weeo! Är inte Kakan med blir jag fan besviken! ;)

Just nu sitter jag hemma hos Said och lyssnar på musik och myser. Jag börjar misstänka att han försöker göda upp mig, så mycket klubbor som han ger mig hela tiden, haha! ;p Och jag har ju inte ens hunnit träna något på snart två veckor. Men klubbor är inte egentligen godis enligt mig...så det kan jag äta mitt i veckan! ^^

Nästa helg ska Sanna hänga med mig och resten av da family till Boda Borg, och damn vi ska ha kul! Eller hur, bruden? ;) Synd att inte Ricko kunde hänga på också...saknar den lilla pricken. Kom hem!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gjorde du i musikalen? :) Den var jättebra!!

2009-10-24 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0