Damn, boy!

Åh, vilken grymt kul fredag jag hade! Mycket dans med härligt sällskap! :) Satt först som ensam tjej med Said och tre av hans kompisar. Det roliga var att så fort en bra låt spelades började alla digga med, haha! Härliga killar!
Jag och Sanna dansade med Said hela kvällen, oh gode gud...den killen kan dansa! Inte ofta man hittar killar som det är så kul att dansa med. :) Själv tyckte han att vi två var bäst på hela dansgolvet...så när han försökt dansa med andra personer, kom han alltid tillbaka till oss! (A)
Tyvärr slutade kvällen lite konstigt med slagsmål och skit, men det ordnade sig ju tillslut som tur var. ^^

Idag har jag städat rummet ordentligt! Vi får väl se hur länge det håller sig så fint...det brukar inte hålla så länge, hehe! :p Usch, jag börjar känna mig aningen snuvig...hoppas det inte blir värre än såhär, det är ju snart musikal! :o
Vi får se om det blir någon promenad med Sanna idag...i så fall får hon faktiskt öka takten lite, annars kommer jag ju gå ifrån henne. Vi får även se om det blir någon filmkväll med Teimur ikväll... mycket på G!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0