Det visste vi inte om dig! :)

Haha! Ibland älskar jag min mentor Magda! Det är inte speciellt långt kvar tills premiären för vår musikal, och det börjar bli dags att sätta upp affischer.

Jenny: "Får man sätta upp den vart som helst?"
Hanna: "Nej, inte vart som helst..."
Magda: "Men jag är ju olaglig, så.. "

Vem säger så?! Haha snacka om störtskön människa!



Snart ska jag plugga lite engelska, och vänta på ett samtal från Sanna. Vi två ska ta en långpromenad idag, vilket vi ska fortsätta göra varje tisdag, torsdag och även någon gång på helgen. Soft! :) Jag har ju förut försökt med att gå promenader, men då kände jag aldrig riktigt för det... men nu jävlar! Jag vill träna hela tiden! Underbart! :)

Imorgon är det dags för min första körlektion...iihh jag kommer göra bort mig totalt!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0