Busungar!



Det var en grymt tråkig skoldag denna torsdag, och jag & Linn gjorde allt för att få den i alla fall en aning minnesvärd. Vi är små busungar som klättrar upp på bänkar och tittar in i mystiska rum...hihi! ^^ När vi äntligen fått upp humöret var vi tvungna att åka ner till ängeln och titta på en otroligt ointressant utställning! Usch, fy och blä! Den där timmen kändes oändlig!

Imorgon är det fredag, vilket betyder inflyttningsfest hos Johanna! ;D Åh, vad jag längtar...men det kommer bli stressigt för mig. Jag slutar inte skolan förrän halv fyra, och efter det ska jag träna vilket tar typ en timma minst. Jag måste även hinna äta något och göra mig i ordning! :o Men, men...det löser sig i alla fall.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0