Nu börjar det likna något, Katrineholm!

Oh, jag har så grymt ont i hela kroppen idag! Kanske inte är så smart att gå omkring en hel dag med tygskor. Eftersom det nu är en hel del repetition av musikalen får vi ju inte sitta speciellt mycket. Skönt att det är över snart...jag saknar nästan de vanliga lektionerna..men först och främst saknar jag lov, och det är inte alls långt kvar nu! :)

Jag och Minna var på stan idag och köpte en vinterjacka åt mig, och för en gångs skull tog det inte flera timmar innan vi hittade en bra. Jag och shopping fungerar inte direkt ihop, om jag inte råkar ha en massa pengar att spendera!
Lindex har tydligen börjat totalrenovera såg jag idag, och jag måste säga att det blir riktigt snyggt! Det kändes som om man var i en storstad när man gick in där. I storstäder brukar ju butikerna vara mycket mera fresh och bekvämliga att gå in i... något man inte direkt kan "uppleva" här i Katrineholm. H&M kommer öppnar ju här snart, så det var väl därför de kände att butiken behövde en liten extremt stor renovering. ;) Det fanns även en massa intressanta kläder där för en gångs skull! Om fler butiker här i stan blev så snygga kanske det till och med skulle vara kul att gå på stan... ;)

Idag beställde vi studentmössor, oh gode gud det var mycket svårare att bestämma designen än jag trodde! 
Självklart valde jag, och säkert alla andra i klassen, den nyaste mössmodellen "Brilliant" med läderskärm, snyggt mönstrad sammetsband och en invändig ficka att lägga ID-kortet i...snyggt ! ;) Vi är ju de första som får använda dem..suck on that! ;P Det bästa är att vår linje hade den bästa färgen, lila! Ah, jag vill ha den nu!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0