Musikal



Eftersom jag ska spela en extrem fjortis i musikalen var jag bara tvungen att ta en passande bild! ;) Hiih, jag älskar att spela fjortis! För skojs skull, lever jag och Linn oss in i rollerna även mellan föreställningarna, höhö! Man är så töntig... :)
Musikalen går faktiskt bra måste jag erkänna. Mycket roligare än en massa läxor i alla fall! I tidningen stod det att vissa hade tyckt att den inte kändes helt genomtänkt...hm, kanske de har rätt..jag har ingen aning! Det är inte jag som varit med i manusgruppen, men jag tycker ändå att de som var det har gjort ett bra jobb! :) Jenny sa att vi inte skulle haka upp oss på det, och det gör vi inte heller! Jag bryr mig inte speciellt mycket om den är bra eller inte...jag har i alla fall kul! :)



En av höjdpunkterna på dessa dagar är ju maten... alla vi estetare delade på åtta familjepizzor och en maaaassa cola...yum! ;) Det tog ett tag innan man kunde ställa sig upp efteråt!



Efter maten blev det att sova middag...:)



Dagens citat: "Nu har jag superkissinerat!"




Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0