En festlig helg



Denna helg har till stor del bestått av party, party! Fredagen gick väl sådär eftersom Sanna mådde dåligt, men sånt händer. Vi tog lördagen åt att moffa framför tvn! :) Mot kvällen började vi göra oss i ordning lite smått. Sanna hade ju inte varit ute på flera veckor och var bara tvungen att gå ut på krogen, så jag ställde upp. Det blev en liten förfest hemma hos Tommy där jag träffade Vanheden själv! :o Nej, inte riktigt...men nästan! Mårten hette han, och gode gud vilken störtskön människa! Han lyfte verkligen upp stämningen, speciellt med sina imitationer av Vanheden! Asso det är otroligt vad likt det var...det var precis som om Vanheden själv satt där. <3 :) 
Runt elva-tiden rörde jag och Sanna oss ner mot stan. Som vanligt satte vi oss vid ett bord på Picasso, där vi mötte ännu en störtskön liten prick vid namn Said. Precis som jag kunde han knappt stå stilla när han hörde en bra låt! Det visade sig till och med att han dansar på DUD i gruppen efter mig. :) Nice nice!
Efter en hel del dansande avslutade vi kvällen hemma hos Sannas farbror.
Kul var det i alla fall, måste jag säga! Jag tror inte jag har haft så kul på ett bra tag!

Nu har jag precis pluggat svenska. Det var ett tag sen man skrev uppsatser och sånt, så det blev lite segt till en början. Skönt att det är gjort i alla fall!

Hoppas alla haft en lyckad helg!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0