Jag vet inte vad

Yes, idag blev det en promenad för mig och Sanna. Det skulle ha varit en powerwalk, men eftersom Sannas ben är aningen kortare än mina så blev det inte det för min del. Istället fick jag småjogga lite för att få upp pulsen. Att det regnade gjorde ju inte saken bättre! Jag kände mig verkligen som en blöt vante...Men men! Det hindrar inte mig! :)



Mr X: Jag kan inte fatta att jag föll offer för din otroliga charm! Jag hatar det, samtidigt som jag älskar det... det är nånting med din blick som får mig att smälta. Jag älskar din närhet även om jag i bakhuvudet vet att jag inte borde! Åh, jag vet inte ens vad det är jag känner! Jag hatar dig..och jag får rysningar när jag ser dig. Tänk om du var lite annorlunda, då hade jag... ja, jag vet inte ens själv.

Mr Y: Och du...jag blir tokig på dig! Du vet vad jag känner för dig...men det är även en massa småsaker jag stör mig otroligt mycket på! Ohoo...jag vet inte ens vad jag ska säga. Ibland tar du mig med storm, men ibland orkar jag bara inte med dig. Kanske det är för att jag vill ha dig så mycket, jag vet inte... 

Nej fyfan...jag tänker hålla kvar i singellivet ett tag till! Åh!



Jag har inga planer inför morgondagen, men det blir antingen fest eller hemmamys. Kanske filmkväll med Teimur? :) Sanna skulle i alla fall vara med Jenny... men men! Vad som än händer hoppas jag på en lyckad kväll!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Helt rätt man ska vara kräsen, du förtjänar ju det bästa :-)

2009-10-09 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0