Haha! Säkert en ganska rolig syn

Idag vet jag inte alls vad som händer...jag känner för att gå ner på krogen och bara ta det lugnt, men samtidigt vill jag bara sitta hemma och titta på film med någon. Kanske ska till Tommy och se film...kanske till Teimur...kanske jag ska hänga på Sanna och Jenny lite? De ska ju tydligen ut och kolla läget bara. Åh beslutsångest! :/ Jag får helt enkelt fundera vidare på det där... :P

Ja, jag gissar på att det hade varit ganska kul att se mig idag på väg hem från stan. Jag var vrålhungrig och visste att vi inte hade annat än mackor hemma, något jag verkligen inte ville ha, så jag hämtade lite mat från donkan. Efter en hel veckas träning förtjänar jag det! ;) I högklackade skor gick jag med en tung väska, en stor påse med träningskläder, mobil i ena handen och en mugg med läsk i den andra! Jag kan ju säga att jag inte var lite trött när jag väl kom hem!
Men nu är det dags för mat!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0