Hur ska man reagera?!



Mer presenter... fick ett snyggt lila linne av sötnosen. Han vet min favoritfärg! ;) Men usch, det är just det att jag inte vet hur jag ska reagera när jag får sånt! Jag är sån som alltid vill ge tillbaka. Känns dumt att bara tacka och ta emot! Men den var hur fin som helst i alla fall...jag älskar den! Tack! <3

Jaaa vad ska man säga...vi hade en liten tjejkväll hemma hos Johanna igår eftersom Lovisa äntligen kommit tillbaka till Sverige! Det blev vin, och jag vet vad ni tänker...på en måndag?! Men vi var faktiskt tvungna att fira lite. :) Said följde med mig hem så jag var säker.

Jag körde bil igår...Batu tyckte att det gick bra, men själv tyckte jag att det sög! Ett nytt försök ikväll! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Snyggt linne, passar dig perfekt..snäll kille du har :-)

2009-10-29 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0